Masz problem ze złożeniem zamówienia? Zadzwoń i złóż zamówienie telefonicznie
Infolinia 228344059

Moleskine

Znalezionych produktów: 7
      Obejrzałeś ze 7 produktów



      Powstanie Moleskine

      Marka Moleskine powstała w 1997 roku, przywracając do życia legendarny notatnik używany przez artystów i myślicieli, takich jak Vincent van Gogh, Pablo Picasso, Ernest Hemingway i Bruce Chatwin.

      Dzisiaj Moleskine identyfikuje ogromną rodzinę papierowych przedmiotów, inteligentnych notatników i aplikacji, toreb, książek, akcesoriów podróżniczych i cyfrowych oraz narzędzi do pisania. Produkty Moleskine, zarówno analogowe, jak i cyfrowe, łączą właściciela z dziedzictwem sztuki, literatury oraz eksploracji kulturowej i geograficznej. Tworzą ekosystem narzędzi i usług, które zapewniają połączenie między wizjonerami przeszłości a twórcami z przyszłości.

      Firma rozpoczęła życie jako Modo & Modo, mały mediolański producent, który w 1997 r. przywrócił oryginalny notebook do życia i ustanowił znak towarowy Moleskine®. Moleskine to kreatywna firma, która stale się rozwija. Ma kilkuset pracowników i rozległą sieć partnerów i konsultantów. Jej główne biuro znajduje się w Mediolanie we Włoszech.

      Żyj swoją podróżą

       

      Wszystkie produkty Moleskine rodzą się z myślą o podróżach. Od samego początku klasyczny notatnik Moleskine był dla artystów i pisarzy sposobem na zabranie do domu pomysłów i inspiracji zdobytych w drodze. I podobnie jak oryginalny notatnik Moleskine, również torby i plecaki czekają na wypełnienie Twoimi historiami. Niezależnie od tego, czy wybierzesz się daleko, czy blisko, przedmioty, które zbierzesz w swojej torbie, stanowią kronikę podróży - notatnik wypełni się wspomnieniami, plecak pamiątkami, kieszeń lub portfel biletami, numerami telefonów i zdjęciami. W trakcie podróży twoje przedmioty nabierają nowego znaczenia, stając się wyjątkowymi, tylko twoimi, zachowując klucze do twoich osobistych wspomnień i myśli. Odkryj cały asortyment Moleskine, z którego każda rzecz ma swoją niepowtarzalną osobowość.

      Etyka poprzez estetykę i jakość

       

      Poszukiwanie estetyki i jakości jest podstawowym zobowiązaniem etycznym, ponieważ Moleskine jest przekonany, że etyka firmy jest przede wszystkim związana z tym, co tworzy i jak to robi. Piękno i jakość to nieodłączne wartości tego, co tworzy marka. Estetyka to szerokie i złożone pojęcie w mniemaniu Moleskine to: kultura, twórcza swoboda, przestrzeń i czas na myślenie, wyobraźnię i emocje. Jakość to połączenie wizji całości i szczegółów, zarówno w tym, co tworzy marka, jak i relacjach, którymi cieszy się i pielęgnuje.

      Odpowiedzialna i zrównoważona produkcja

       

      Moleskine tworzy przedmioty, które ze swej natury nie są jednorazowe i nigdy nie staną się przestarzałe, zaprojektowane do przechowywania i służenia przez długi czas, za co na pewno zostaną docenione i zyskają uznanie użytkownika. Niemniej jednak przedmioty są wykonane z papieru i innych materiałów, które wraz z procesem produkcyjnym mają nieunikniony wpływ na środowisko. Moleskine jest aktywnie zaangażowany w podejmowanie wszelkich możliwych środków ostrożności w celu ograniczenia szkodliwego wpływu na środowisko naturalne.

       

      pixel